امّت سلمان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

روز گذشته از یکصد طرح و تصاویر جدید نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی همانند تصاویری از شخصیت‌های تلویزیونی «پایتخت»، «سنجد» و «ثنا و ثمین» در مجموعه سرچشمه رونمایی شد. 

سعید حسینی، مدیر مؤسسه «روشنا» و مدیر مجمع مراکز نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی می‌گوید: آینده ایران اسلامی در گرو رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان این سرزمین است از این رو تولید محصولاتی که مروج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی باشد، از ضروریات این حوزه است و یکی از مهمترین این محصولات نوشت‌افزار دانش‌آموزان است. 

به گفته وی، مجموعه «روشنا» در سایه تجربیات سال‌های گذشته و نیز با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای طراحی و تولید، نوشت‌افزارهایی با طرح‌های متنوع تولید و عرضه کرده است که خلق کاراکترها و شخصیت‌های بومی و همسو با ذائقه تنوع طلب کودکان ایران زمین و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شخصیت‌های ملی و مذهبی، فیلم‌ها و سریال‌های پر طرفدار و توجه به کیفیت قابل قبول محصولات از جمله گام‌های موثر روشنا در این زمینه بوده است.

  حسینی ادامه می‌دهد: از تصاویر و کاراکترهای جدیدی که امسال برای آغاز سال تحصیلی ۹۳_۹۴ برنامه‌ریزی شده است، می‌توان به «پارسا» در ۱۵ طرح، «بچه‌های ایران»، «مختار»، «شهدا»، «نقوش اسلامی _ ایرانی»، «قهرمانان»، «شخصیت‌های ملی» همانند «ستارخان»، «باقرخان»، «آرش کمانگیر» و«رستم»، اشاره کرد. 

در ذیل برخی از تصاویر و کاراکترهای کارتونی از نظرتان می‌گذرد:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی